piątek, 27 lutego 2015

Pytanie.

Hej!
Dzisiaj będzie trochę organizacyjny post i bardzo bym chciała by każdy z Was poświęcił chociaż minutę na zostawienie komentarza tak, bym mogła poznać opinię jak najwięcej z Was. Otóż, chodzi o to, że zauważyłam iż "Trudna rozłąka" nie cieszy się jakimś większym uznaniem i jako, że liczę się z Waszym zdaniem to chciałabym wiedzieć, czy jest dużo osób, które z chęcią czytają to opowiadanie, czy zdecydowana większość wolałabym czytać o Gosi?
Wychodzę na przeciw Waszym oczekiwaniom i nie chcę Was zanudzać i sprawiać abyście żyli w niepewności, nieustannie czekając na rozwój The new life (II serii The experience). To, co planuję zrobić w przyszłości to z pewnością chciałabym zająć się opisywaniem losów Bartka, ponieważ wielu z Was mnie o to prosiło i w sumie wydaje mi się to całkiem dobrym pomysłem. Jako, że ten blog to zarówno moje jak i Wasze miejsce, to chciałabym wiedzieć  co byście woleli. Jeżeli dużo osób polubiło Trudną rozłąkę to będę ją kontynuować, a jeżeli nie to, zajmę się pisaniem II serii The experience i losów Bartka, a do Trudnej rozłąki wrócę w wolniejszym czasie.
Drugą kwestia jest taka, że ponownie zostałam nominowana do Liebster Award, za co serdecznie dziękuję http://wojowniczaraisa.blog.pl/ .  
U mnie niestety z czytaniem jakichkolwiek blogów jest ciężko, niestety czas mi na to nie pozwala, więc do odpowiedzi zapraszam każdego, kto tylko będzie miał na to ochotę.

1. Czy posiadasz jakieś zwierzę? Jak się wabi?
Ci, którzy śledzą mnie na instagramie wiedzą, że mam psa, który nazywa się Tofik, ja na niego najczęściej wołam Tofincjusz. Jestem w nim absolutnie zakochana i to moje oczko w głowie. Tofincjusz jest mieszańcem yorka z shih tzu. Wszystkich chętnych to zobaczenia tego małego stworka zapraszam na instagram/paulina.opowiadania
2. Ulubiona potrawa?
Niestety nie mam takiej, ale uliebiam łososia i jestem w stanie zjeść go w każdej postaci, mogłabym też jeść go codziennie.
3. Ulubione miejsce w domu/mieszkaniu?
Łóżko.
4. Morze, czy góry?
Zdecydowanie góry.
5.  Wolisz żyć w luksusie i samotnie, czy w biedzie, ale w szczęściu?
W szczęściu i biedzie.
6. Ulubiony gatunek filmowy.
Komedie romantyczne/ dramaty
7. Rower czy samochód?
Samochody to moja życiowa miłość.
8.Ile prowadzisz blogów i z którym jesteś najbardziej związana?
Prowadzę tylko ten.
9. Co spowodowało, że zaczęłaś pisać?
Jest to dosyć egoistyczna historia. Może zacznę od tego, że nigdy nie lubiłam pisać, a napisanie rozprawek i różnych innych form wypracowań w ogóle nie leżało w moich umiejętnościach. Dwa lata temu szukałam w internecie jakiegoś opowiadania, czegoś swobodnego do poczytania, co pozwoliłoby mi oderwać się od rzeczywistości. Dużo opowiadań było przekolorowanych, więc postanowiłam wypełnić tą lukę i spróbować coś sama stworzyć i tak właśnie ma to miejsce do dzisiaj.
10. Gdzie się udajesz, kiedy potrzebujesz pomyśleć?
Nad Wisłę.
11. Co lepsze: lody czy pizza?
Czy ktokolwiek jest w stanie dokonać tego wyboru? Najlepiej lody z pizzą . 

11 komentarzy:

  1. Trudna rozłąka podoba mi się bardziej od losów Gosi i mam nadzieję, że części tego opowiadania, będą pojawiać się częściej. A co do losów Bartka, myślę, że to bardzo dobry pomysł, aby skupić się teraz na nim, a nie ciągle na Gośce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazde twoje opowiadanie jest genialne, i chociaz na poczatku bylam sceptycznie nastawiona do trudnej rozlaki, juz po pierwszym rozdziale tak mnie zafascynowalo , ze ciekawa jestem co bedzie dalej. Mimo wszystko zawsze na pierwszym miejscu bedzie gosia. Szczerze mowiac wolalabym, bys nie rezygnowala z pusania rozlaki, bo gdy bedzie zbyt dluga przerwa miedzy rozdzialami to zdaze zapomniec watek i bede zmuszona drugi raz czytac od poczatku �� kocham normalnie ten blog i sprawdzam po kilka razy dziennie czy jest nowy post.. zreszta ty wiesz wszystko inne.. buziaki meg

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadajesz bardzo trudne pytania."Trudną rozłąkę" to ja mam, jak nie mam dostępu do Twojego bloga :)
    I tak, pierwsza miłość nie rdzewieje- Gośka ponad wszystko :D
    Buziaki i ogromny uśmiech ;** : )) // Nieś

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to nie mogę się doczekać, aż zabierzesz się za pisanie "The new life"
    "Trudna rozłąka" do mnie nie przemawia. Z bardzo polubiłam "The experience", żeby zacząć inne opowiadanie.
    Więc moim zdanie powinnaś się zabrać za losy Bartka :D
    Pozdrawiam

    www.aiszamuzykapasja.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w pełni z Tobą zgadzam ;) / little.lucky.girl

      Usuń
  5. oczywiscie ze Gosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudna rozłąka jest super. Proszę kontynuuj to opowiadanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudna rozłąka jest super. Proszę kontynuuj to opowiadanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie Trudna rozłąka :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie losy Bartka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście stawiam na The new life <3
    PS. pierwszy raz widze, ze masz instagrama- ide obczajać ;P
    / Ingrid

    OdpowiedzUsuń