wtorek, 6 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

Cześć :)
Dzisiaj będzie niecodzienny post a to za sprawą Kamili z bloga http://spelnionemarzenia1d.blogspot.com/ , która nominowała mnie do The Versatile Blogger za co bardzo dziękuję.
Nie wiedziałam co to w ogóle jest i mimo, że nie interesowałam się tym nie mogłam nie odpowiedzieć na jej nominację.

Zasady:
1. Podziękować osobie, która Cię nominowała.
2. Pokazać nagrodę, The Versatile Blogger.
3. Ujawnić 7 skrytych faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem są godne do nominacji.
5. Poinformować autorów
Twoja nagroda to :

Teraz czas abym co nieco wyjawiła Wam o sobie
1. Jestem kosmetykoholiczką. Lubię kosmetyki, szczególnie te do makijażu i to jest moją pierwszą, ogromną pasją. Najbardziej lubię malować inne osoby i sprawia mi to niepohamowaną radość. Uważam, że to nie jest uzależnienie ponieważ bez kosmetyków jestem w stanie przeżyć i codziennie nie muszę się malować a z wyjściem z domu bez makijażu nie mam problemu.

Kiedyś myślałam o założeniu bloga kosmetyczno-urodowego lecz stało się tak, że powstał z opowiadaniem.
Jeżeli któraś z Was ma jakieś pytania odnośnie napisanej wyżej tematyki to proszę, nie krępujcie się, chętnie doradzę, pomogę. Mój mail to paulina.opowiadania@gmail.com Bez problemu podzielę się swoją wiedzą. Przetestowałam sporo kosmetyków i mam swoich ulubieńców kosmetycznych.
2. Kolejną moją pasją jest muzyka a w szczególności reggae. Po raz pierwszy zakochałam się w tych prostych dźwiękach 17 czerwca 2012 podczas koncertu Kamila Bednarka w Opolu i od tamtego czasu przepadłam. Uwielbiam energię jaką daje Kamil. Nie jestem jakąś psychofanką albo dziewczyną, która leci na urodę Kamila. Ja zakochałam się w tekstach, dźwiękach i energii jaka płynie od całego zespołu. Dźwięki grane na żywo pokazują co tak naprawdę jest muzyką. Mogę powiedzieć tylko tyle, że uwielbiam słuchać na żywo nie tylko głosu wokalisty ale i perkusji. 

Kolejna moja przygoda z tą muzyką była 1 grudnia w Krakowie gdzie odbyła się noc reggae. Oprócz Bednarka zagrał zespół Pajujo, Raggafaya i Maleo Reggae Rockers. Powiem Wam, że to była cudowna noc i niesamowite emocje. Czuć gęsią skórkę na całym ciele przez te kilka godzin to było coś w rodzaju bycia w innym wymiarze
Dodam jeszcze, że Kamil to fantastyczny chłopak. Miałam możliwość porozmawiać z nim właśnie w Krakowie i to zwykły, niczym nie przesiąknięty muzyk.
Polecam Wam nową płytę zespołu Bednarek "Jestem...". Zagłębcie się w teksty piosenek, zamknijcie oczy i słuchajcie. Jeżeli macie możliwość to idźcie na koncert zespołu Bednarek, wsłuchajcie się w słowa jakie Kamil przekazuje publiczności i nie zważajcie na innych ludzi a bawcie się. Gwarantuję Wam, że przeżyjecie coś wspaniałego.
3. Uwielbiam jeździć samochodem i podróżować. Mnie dwa razy nie trzeba prosić bym gdzieś pojechała, od razu rwę się do prowadzenia samochodu i to jest moją kolejną pasją. Uwielbiam to robić i mogłabym jeździć codziennie i nawet na długie trasy. A z takich ciekawostek to zdałam prawo jazdy za 5 razem a teraz wszyscy chwalą mnie, że bardzo dobrze jeżdżę. Zresztą sama po sobie widzę, że jak na 3 lata jazdy wychodzi mi to dobrze. Nie boję się jeździć po dużych miastach a wręcz przeciwnie to daje mi dużą dawkę adrenaliny, która jest bardzo przyjemna.
4. Studiuję resocjalizację, co jest całkowicie nie związane z moimi pasjami ale lubię pomagać ludziom i właśnie temu chcę się poświęcić w przyszłości.
Swoje studia najbardziej lubię za praktyki, już miałam w domu dziecka, szkole podstawowej i gimnazjum, pogotowiu opiekuńczo-wychowawczym i więzieniu. Teraz czekają mnie w sądzie. Sama sobie wybieram miejsca w których chciałabym odbywać praktykę.
5. Dużo swoich umiejętności makijażowych zdobyłam dzięki youtube. Na tym portalu są dziewczyny, które kręcą różne filmiki urodowe i pojazują techniki makijażowe, polecają kosmetyki, robią recenzje itp. Jeżeli będziecie chciały to mogę podać Wam kilka linków do dziewczyn godnych polecenia.
6. Jestem wrażliwcem i często się wzruszam, szczególnie na filmach. Uwielbiam ekranizacje książek Nicholas'a Sparksa. Często płaczę gdy oglądam filmy oparte na Jego książkach. Jestem też fanką Zmierzchu, szczególnie książek ale uważam, że filmy też są świetne.
7. Oprócz muzyki reggae lubię mocniejsze brzmienia, takie jakie gra zespół LemOn i Nickelback. Szczególnie ten drugi podbija moje serce i mam nadzieję, że uda mi się być na koncercie tego zespołu w Polsce.

Aż 15 blogów nie jestem w stanie nominować. Odwiedzam mało blogów ale nominuję blogi moich czytelników:
http://againsttheyou.blogspot.com/
http://mojebazgrol.blogspot.com/
http://biglove-dramione.blogspot.com/
http://karifashio.blogspot.com/
http://biglove-dramione.blogspot.com/
http://truskawka-imagination.blogspot.com/

Jeżeli macie swoje blogi podsyłajcie mi linki, na pewno je odwiedzę :)


A teraz kilka informacji odnośnie bloga.
Wróciłam, ale tylko na kilka dni, ponieważ już za niedługo znowu wyjeżdżam i nie będę miała dostępu do internetu. Nie jestem w stanie powiedzieć ile postów będę w stanie zaplanować ponieważ mam dużo spraw do załatwienia związanych z uczelnią i te kilka dni co jestem w domu muszę poświęcić na załatwienie spraw papierkowych.

Dziękuje za komentarze pod poprzednimi postami, miło było mi je czytać i w miarę możliwości odpisywałam Wam.
Co do ostatniego posta to trudno jest mi stwierdzić dlaczego "wiał nudą". Uznałam, że takie proste posty z codziennych dni też będą fajne. Przecież w życiu zdarzają się również takie normalne dni. Według mnie ostatni post był radosny i optymistyczny.

Dzięki mojemu ostatniemu wyjazdowi zakupiłam sobie nowy laptop i mam nadzieję, że będzie mi się na nim lepiej pracowało, czyli przyjemniej pisało dla Was nowe posty.

Jeżeli macie jakieś do mnie pytania odnośnie opowiadania, moich pasji i faktów jakie ujawniłam o sobie to piszcie :)

5 komentarzy:

  1. Kiedy dodasz następną część?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://only---you.blogspot.com/ zapraszam do siebie, na razie sa ttylko bohaterowie, ale już kończę 1 roz, więc pewnie niedługo się pojawi :) Pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń