niedziela, 1 czerwca 2014

Hello June!


Cześć!
Dzisiaj jest specjalny dzień, bo w końcu święto Nas wszystkich. To jest taki dzień w którym warto uśmiechnąć się samemu do siebie i podarować sobie coś od nas samych. Ja dzisiaj mam dla Was niespodziankę. Będzie to coś luźnego i pozwoli Wam bardziej mnie poznać.
Dzisiaj także oprócz Dnia Dziecka, jest pierwszy dzień nowego miesiąca. Czerwiec to dla mnie naprawdę wyjątkowy miesiąc, przede wszystkim bardzo pracowity, ale przynoszący także dużo dobrego. W tym miesiącu zawsze się dużo dzieje, oprócz przyziemnych spraw takich jak sesja, jest także dużo powodów do świętowania, zabawy i spędzania czasu z przyjaciółmi. To jest miesiąc nie tylko moich urodzin, ale i przede wszystkim urodzin tego bloga! Już niedługo się dużo zadzieje, obiecuję.
A teraz mam dla Was moje odpowiedzi na  kilka luźnych pytań.  To jest  TAG, który widziałam kilka razy na różnych blogach i dzisiaj postanowiłam się nim z Wami podzielić. Główny sens, leży w tym, żeby odpowiadać na nie myślami, które akurat mamy w głowie.

ROBIĘ to, co kocham, czyli piszę posta na bloga
GOTUJĘ dzisiaj nic nie gotuję, bo jestem zaproszona na obiad
PIJĘ moją ulubioną kawę czekoladową
CZYTAM „Zostań przy mnie” Harlana Cobena
CHCĘ by moja mama nigdy już nie płakała
PATRZĘ przez wczorajsze umyte okna
GRAM rzadko w coś gram
TRACĘ za dużo pieniędzy
MARZĘ by ktoś mnie prawdziwie pokochał
CIESZĘ SIĘ na koncert Justina Timberlak’a
CZEKAM na obronę
LUBIĘ czytać Wasze komentarze
ZASTANAWIAM SIĘ nad swoją przyszłością
KOCHAM bez wzajemności
MAM NADZIEJĘ, że zdam sesję
ZDUMIEWA MNIE chamstwo i głupota ludzi
POWINNAM brać się za pisanie opowiadania
CZUJĘ ZAPACH świeżego powietrza
MAM NA SOBIE szare spodnie dresowe i czarną bluzkę
PODĄŻAM za głosem serca
DOCENIAM to, co mam
WIEM, że powinnam mniej się wszystkim przejmować
MYŚLĘ o mojej mamie
PLANUJĘ niespodziankę dla Was
OTWIERAM się na nowe doświadczenia
ŚMIEJĘ SIĘ gdy jestem szczęśliwa
CZUJĘ SIĘ rozdarta
SŁUCHAM „Ake” zespołu Lemon


Jeżeli macie ochotę, możecie odpowiedzieć w komentarzach na wszystkie bądź wybrane przez siebie pytania. Będzie mi bardzo miło, bo przecież LUBIĘ czytać Wasze komentarze. 
Kolejna część mam nadzieję, że już niedługo. Dajcie znać, czy lubicie takie posty w moim wykonaniu czy chcielibyście więcej takich? Jeśli macie do mnie jeszcze jakieś pytania to piszcie. Dzisiaj Dzień Dziecka, więc postaram się na każde odpowiedzieć. Do zobaczenia w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Też słucham „Ake” zespołu Lemon ;]]
    jejju to opowiadanie jest zajebiste! ;*
    Miłej niedzieli ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak szaleć to szaleć! :D
    ROBIĘ to na co mam ochotę,
    GOTUJĘ rzadko ale smacznie,
    PIJĘ dużo wody,
    CZYTAM "Uwieść pannę młodą" N. Jordan,
    CHCĘ mieszkać we Wrocławiu,
    PATRZĘ i widzę słońce ,
    GRAM często w statki,
    TRACĘ dużo czasu, siedząc na internetach,
    MARZĘ o wakacjach,
    CIESZĘ SIĘ z wczorajszego spotkania,
    CZEKAM na następne spotkanie,
    LUBIĘ czytać Twoje opowiadanie,
    ZASTANAWIAM SIĘ w co się jutro ubiorę :D
    KOCHAM Wrocław,
    MAM NADZIEJĘ, że zdam maturę,
    ZDUMIEWA MNIE pogoda...
    POWINNAM, wziąć się do nauki,
    CZUJĘ ZAPACH lakieru do paznokci,
    MAM NA SOBIE wygodny dres,
    PODĄŻAM za nowinkami paznokciowymi,
    DOCENIAM starania drugiego człowieka,
    WIEM, że bywam okropnie denerwująca,
    MYŚLĘ o bliskiej mi osobie,
    PLANUJĘ założenie bloga,
    OTWIERAM oczy,
    ŚMIEJĘ SIĘ do łez,
    CZUJĘ SIĘ zmęczona,
    SŁUCHAM szumu wiatru.

    Tak bardzo lubię tego bloga, że nie mogłam nie napisać tutaj swojej odpowiedzi :D
    Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze, a w tym dzisiejszym jakże wyjątkowym dniu dużo słodyczy i uśmiechu na twarzy ! :))
    Czekam na koleją część ;*// Nieś







    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Daj znać jak założysz bloga, na pewno chętnie go odwiedzę :)
      Życzę Ci spełnienia i realizacji wszystkich powyższych planów :*

      Usuń
  3. hej. piszę ten komentarz już 3 raz. mój internet nie zna dla mnie litości dziś. -_-
    spodobał mi się ten wpis .jestem za aby było ich więcej. z okazji Dnia Dziecka wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń.
    ROBIĘ to co uważam za dobre i stosowne
    GOTUJĘ gdy mam chęć,ale nie lubię zbytnio tego robić
    PIJĘ herbatę
    CZYTAM aktualnie nic,ale motywuję się do przeczytania lektury
    CHCĘ znaleźć pracę na okres wakacji
    PATRZĘ na dłonie ,
    GRAM jedynie na nerwach :-D,
    TRACĘ czas na FB,
    MARZĘ o prawdziwej miłości ,
    CIESZĘ SIĘ gdy widzę uśmiechniętą moją mamę ,
    CZEKAM na wakacje ,
    LUBIĘ czuć adrenalinę ,
    ZASTANAWIAM SIĘ nad przyszłością
    KOCHAM Twoje opowiadanie,
    MAM NADZIEJĘ, że spełnię chociaż część swoich marzeń,
    ZDUMIEWA MNIE głupota innych
    POWINNAM, iść spać,
    CZUJĘ ZAPACH żelu pod prysznic :-D,
    MAM NA SOBIE pidżamę,
    PODĄŻAM za głosem serca,
    DOCENIAM trud i intencje innych,
    WIEM, że za dużo rzeczy odbieram osobiście,
    MYŚLĘ o rodzicach,
    PLANUJĘ popracować nad charakterem
    OTWIERAM się na nowe znajomości
    ŚMIEJĘ SIĘ gdy jestem szczęśliwa
    CZUJĘ SIĘ przygnębiona
    SŁUCHAM tego co "wpadnie" mi w ucho. Często potem podśpiewuję
    czekam na kolejna część
    Buziaki :-*
    /Eli..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, że zechciałaś wyrazić swoje zdanie! :)
      Życzę Ci spełnienia tych marzeń i planów :*

      Usuń
  4. Hej wszystkim:)
    Mam na sobie- wygodny dresik
    Mam nadzieję- zdać sesję
    Chcę-odnaleźć ścieżkę, którą chce podążać w życiu
    Wiem- jestem wyjątkowo skąpa
    Marzę o- prawdziwej miłości
    Planuję- zapisać się na kurs szycia
    Powinnam- mniej jeść i więcej się ruszać; pokonań wielkiego siedzącego we mnie lenia
    Kocham- muzykę, słucham głównie rocka, ale inne gatunki też lubię. Ostatnie zauroczenie Over-Enclose
    Pragnę- mieć psa
    Motywujący kopniak dla wszystkich! Buźka :)
    Darka

    OdpowiedzUsuń